اخبار روز

دستگیری یکی از متهمان پرونده قتل شرور غرب تهران

دستگیری یکی از متهمان پرونده قتل شرور غرب تهران

۱۲:۳۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

سردار علی ولیپور گورزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مردی حدوداً ۳۰ ساله را مشاهده کردند که بر اثر حدوداً ۱۶ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران بلوار آیت‌الله کاشانی قربانی جنایت شده است.

وی افزود: طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی‌های میدانی پای در بوستان یاران گذاشتند و در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که مقتول به‌خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است؛ همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مخفیگاه یکی از عاملان جنایت را شناسایی کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به دستگیری وی شدند.

وی متذکر شد: متهم در جریان تحقیقات مقدماتی به شرکت درگیری مرگبار در پارک یاران اعتراف، اما با تناقض‌گویی عنوان کرد که ضربه چاقو را همدستانش زده و خودش فقط با چوب مقتول را هدف ضرب‌و‌جرح قرار داده است که در بررسی‌ها مشخص شد او نیز چاقو داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا